Even voorstellen.

HeiHoi,

Daar is weer een nieuwe blog zul je denken.

Ja dat klopt, ik ga even mijn verhaal met jullie delen en mezelf voorstellen natuurlijk.

Ik was van kinds af aan al helemaal gek op blogs, beauty, mode en nog veel meer.

Op mijn negende had ik het idee om een blog te beginnen, dat is natuurlijk nog erg jong en dat zag ik zelf ook in.

Maar hier zitten we dan, 3 jaar later. Ik heb mijn eigen blog.

Ik zal over van alles en nog wat bloggen; lifestyle, fashion, beauty en nog veel meer.

Nu even over mezelf.

Mijn naam is Lisanne en ik ben 12 jaar oud.

Ik zit in de eerste van de middelbare school.

Ik zal deze blog met veel liefde ‘verzorgen’

 

Liefs, Lisanne.

 

Geef een reactie

