50 Facts About Me Tag

Heihoi,

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een tag doe waarin jullie mij beter leren kennen. Vandaag de eerste 10. Here we go!

  1. Ik ben 12, op 5 mei word ik 13.
  2. Ik zit in de eerste klas van de middelbare school.
  3. Ik doe mavo.
  4. Ik heb een hondje genaamd; Bodhi.
  5. Ik leef met mijn broer, moeder en vader in een huis.
  6. Ik vind het best lastig om 50 ‘weetjes’ over mezelf te verzinnen.
  7. Ik hou echt van YouTube! Mijn favorieten zijn; Marije Zuurveld, Furtjuh, Onnedi, Gio, Levy Jansen en niet te vergeten Jeroen van Holland natuurlijk! Er zijn er nog veel meer maar dan is het te veel…
  8. Mijn ‘held’ is Luuk de Jong haha. (Voetballer.)
  9. Zelf zit ik ook op voetbal in een meisjesteam.
  10. Ik ben ‘vroeger’ heel er gepest. (Willen jullie dat ik hier een post over plaats? Laat het dan even weten!)

Liefs, Lisanne.

Geef een reactie

